Veel gestelde vragen

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk en het liefst binnen 24 uur contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Ik heb een spelfout gemaakt!
Ook dan willen wij vragen zo spoedig mogelijk, het liefst binnen 24 uur contact met ons op te nemen. We proberen de bestellig indien mogelijk te wijzigen.

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Het beste is om een e-mail te sturen naar info@zusjebloem.nl of door het contactformulier in te vullen.
Doordat ik een baan naast deze webshop heb, ben ik telefonisch niet goed bereikbaar.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres versturen?
Ja hoor dat kan! Bij het afrekenproces kan je een factuuradres en verzendadres invullen. 
Is je bestelling b.v. een cadeau? Vul dan bij het verzendadres het adres in van de ontvanger. Zo is het direct te versturen als verrassing!
Cadeaus verzenden naar verschillende adressen? Dan graag per adres een bestelling plaatsen, aangezien er maar 1 verzendadres per bestelling in te vullen is en er meer kosten zitten aan het verzendproces.

Mijn bestelling is een cadeau en wil het graag direct versturen naar de ontvanger.
Kan ik er een persoonlijke boodschap aan toevoegen?

Ja natuurlijk kan dat! Bij het afrekenproces kom je aan het einde een opmerkingenveld tegen. Hierin kun je je boodschap neerzetten. Wij zullen dit dan persoonlijk op een kaartje schrijven en het aan de bestelling toevoegen. Of het pakket nu voor jezelf is of voor iemand anders, wij zullen er altijd voor zorgen dat het feestelijk uitgepakt kan worden. Zo is het een feestje om te bestellen, maar ook zeker om te ontvangen!

Zit er een factuur bij mijn bestelling?
Nee, wij zullen de factuur per mail versturen. Mocht de bestelling b.v. als cadeau worden opgestuurd, zal de ontvanger nooit de factuur zien.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling:
Kijk voor de zekerheid even in de spam-box. Is hij hier ook niet in terecht gekomen? Stuur ons even een e-mail of vul ons contactformulier in!
Wellicht is er een typfout ontstaan in het e-mailadres.

Wat is de levertijd?
De levertijd is ongeveer 5 tot 7 werkdagen na ontvangst van betaling. Dit omdat het veelal gepersonaliseerde artikelen zijn die met de hand gemaakt worden en doe ik dit naast mijn andere baan. Uiteraard streven wij naar een kortere levertijd!

Is het mogelijk mijn bestelling eerder te ontvangen?
Graag ontvangen wij hier een e-mail over met jouw wensen. Dan kunnen we even kijken wat de mogelijkheden zijn!

Wat zijn de verzendkosten?
Lees hierover meer op de pagina 'Verzendinformatie en levertijd'. 

Is mijn bestelling ook af te halen?
Helaas is dat voor nu nog niet mogelijk

Zit er garantie op de producten?
Ja, er zit 2 maanden garantie op de producten. Lees hierover meer op de pagina die gaat over 'Garantie en klachten'.

Kan ik producten retourneren?
Alle informatie hierover kan je vinden op onze pagina 'Herroepingsvoorwaarden'.

Ik heb een vraag, maar kan het antwoord hierover niet vinden op deze site:
Het makkelijkst is om ons een e-mail te sturen of het contactformulier in te vullen. Wij proberen hier zo snel mogelijk op te reageren!